بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
منوی تکراری دختران یوونتوس؛ همان همیشـــگی!

منوی تکراری دختران یوونتوس؛ همان همیشـــگی!

دختران یوونتوس در نخستین بازی فصل جدید رقابت‌های سری A زنان نایب‌قهرمان فصل گذشته سری B زنان را با 3 گل بدرقه کردند.

 

مدعی همیشگی عنوان قهرمانی سری A زنان در وینوو شروعی قدرتمندانه داشتند و با هنرنمایی و گلزنی دو هافبک محبوبش مارتینا رُسوچّی (دقیقه 5) و آریانا کاروزو (دقایق 54 و 83) ارغوانی پوشان پُمیلیانو را شکست دادند تا در کنار اینتر و رم که حریفان‌شان را با نتیجه‌ای مشابه یووه شکست دادند در بالای جدول رده‌بندی این فصل قرار بگیرند.

 

دختران یوونتوس در این بازی مطابق شیوه هجومی همیشگی‌شان از همان ابتدا بازی هجومی را در دستور کارشان قرار داند تا تیم مهمان چاره‌ای جز دفاع نداشته باشد. سارا چتینجا دروازه‌بان تیم پُمیلیانو هرچند در این دیدار چند بار مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد اما در نهایت نتوانست مانع از گلزنی‌های بیانکونری شود تا در شبی که یووه می‌توانست با گل‌هایی بیشتر نخستین حریفش را در هم بکوبد، بازی با همان سه گل به پایان برسد.

 

برای یوونتوس در این دیدار؛ پائولین پی‌راودمانین، آماندا نیلدن، ماتیلده لوندُرف، چچیلیا سَلوَی، مارتینا لنتسینی، ولنتینا چرنوئیا (از دقیقه 39 کیارا بکاری) ، مارتینا رُسوچی (از دقیقه 20 آناهیتا زمانینان) ، آریانا کاروزو، کریستینا جیرلی (از دقیقه 20 آندره‌ا استاشکُوا) ، باربارا بونانسه‌‌ا (از دقیقه 26 لیزا بواتین) و لینا هرتینگ (از دقیقه 20 اَنیه‌زه بُنفانتینی) به میدان رفتند.

 

از نکات جالب این بازی، حضور پائولین پِی‌راودمانین سنگربان فرانسوی و 29 ساله فصل گذشته اتلتیکو مادرید و آماندا نیلدِن مدافع 23 ساله و سوئدی در ترکیب یوونتوس بود. این دو ملی‌پوش فرانسوی و سوئدی که تابستان امسال به بانوی‌پیر پیوستند در این بازی برای نخستین بار با لباس یوونتوس به میدان رفتند.

 

تیم پُمیلیانو (نایب‌قهرمان) که به همراه لاتزیو (قهرمان) ، یکی از دو صعود کننده فصل گذشته سری B به رقابت‌های این فصل سری A است، از شهری کوچک و کم‌جمعیت به نام پومیلیانو دارکو در استان ناپل به بالاترین سطح فوتبال زنان در ایتالیا رسیده است.

 

 

ژوزف آدرین مونته‌مورّو سرمربی 51 ساله و استرالیایی این فصل زنان یوونتوس که پیش از این هدایت آرسنال را بر عهده داشت، پس از نخستین نمایش شاگردانش در لیگ ایتالیا گفت:

 

همه چیز خوب پیش رفت اما آن چیزی که برایم بیشتر خوشایند بود حرکات ترکیبی خوبی بود که بازیکنانم در زمین انجام دادند هرچند که برخی از آنها را نتوانتسیم در نهایت با موفقیت به سرانجام برسانیم. در مقاطعی از بازی بیش از حد به عقب باز می‌گشتیم؛ شبیه آنچه در دیدارهای دوستانه‌مان نیز شاهدش بودیم. فکر می‌کنم باید بیشتر حواس‌مان را جمع کنیم و میل‌مان به بازی رو به جلو زود فروکش نکند. اجازه بدهید از تیم پُمیلیانو هم تقدیر کنم؛ امروز شاهد عملکرد تحسین‌برانگیزی از آنها بودیم. به عقیده من آنها فصل فوق‌العاده‌ای را در پیش خواهند داشت.

 

دختران یوونتوس از ساعت 15 بعدازظهر (به وقت ایران) یکشنبه هفته آینده (14 شهریورماه) در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس، مهمان تیم فیورنتینا خواهند بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: